loading...
زيباترين جملات
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دخترای لوس 0 23 mohammad
پسر......... 0 13 mohammad
خداوند.................................... 0 22 mohammad
فلسفی 0 15 mohammad
فقط برای خنده 0 23 mohammad
ترشیدگی....... 0 17 mohammad
اس ام اس طنز 0 16 mohammad
عزای گوسفند ها 0 12 mohammad
پ ن پ ...... 0 22 mohammad
خدا در همه جا 0 26 mohammad
اموخته ام.......... 0 13 mohammad
غفلت...... 0 13 mohammad
فقط خدا ............... 0 17 mohammad
بهشت 0 18 mohammad
خدای من 0 12 undertaker
گفتــــــــــــــــــــــم......... 0 16 undertaker
اسمانم گرفته.... 0 11 undertaker
نکات ادبی 0 30 undertaker
افتتاحیه 1 34 mohammad

دکی جون بازدید : 15 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

گفتم: خدایا، چه کنم با این زندگی؟!! با این روزگار سیاه؟!!
گفت: لبخند بزن . . . لبخندی زیبا!!
گفتم: اگر قهقهه هم بزنم، آن قدر دنیا تیره و تاریک شده که هیچ کس خنده ام را نمی بیند!!
گفت: رنگش کن!!! دنیا را با شادی هایت رنگ کن!!



و اینگونه خداوند به من رنگ زندگی را بخشید . . . رنگ شادی را . . . رنگ عشق را . . .



ولی قبل از آنکه شروع به رنگ کاری کنم، قانون آن را به من گوشزد کرد:
یادت باشد که زندگی مانند دفتر نقاشی کودکیت است که هر وقت نقاشیت را دوست نداشتی، ورق بزنی!!
ولی این دفتر 40 برگ، 60 برگ یا 80 برگ هم که باشد، تمام می شود!!




پس آن قدر خوب رنگ کن تا وقتی برگه های دفترت پر شد،
خودم زیر آن را امضا بزنم و بنویسم:

صد آفرین بنده ی خوبم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جملات عاشقانه زيباترين معاني داستان هاي زيبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 868