loading...
زيباترين جملات
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دخترای لوس 0 23 mohammad
پسر......... 0 14 mohammad
خداوند.................................... 0 22 mohammad
فلسفی 0 15 mohammad
فقط برای خنده 0 24 mohammad
ترشیدگی....... 0 18 mohammad
اس ام اس طنز 0 16 mohammad
عزای گوسفند ها 0 13 mohammad
پ ن پ ...... 0 22 mohammad
خدا در همه جا 0 26 mohammad
اموخته ام.......... 0 14 mohammad
غفلت...... 0 13 mohammad
فقط خدا ............... 0 17 mohammad
بهشت 0 18 mohammad
خدای من 0 13 undertaker
گفتــــــــــــــــــــــم......... 0 16 undertaker
اسمانم گرفته.... 0 11 undertaker
نکات ادبی 0 30 undertaker
افتتاحیه 1 34 mohammad

دکی جون بازدید : 18 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (1)
من ... بنده ی تو اعتراف میکنم به اندازه ی تمام دقایق عمرم نسبت به تویی که خدای منی بی مهر و احساس بوده ام...! نه تو را شناخته ام و نه به سمتت با اشتیاق بال گشوده ام...! خدای من ...! من ... بنده ی بی مقدار و ناچیز تو خسته ام از تمام انسانیت های تلخ و حجیم خود! خسته ام از منطق های بی استدلال خود...! چه کس میتواند این چنین نامهربان از سوی مهربانی هایت روی برگرداند...! چه کس میتواند این چنین ناسپاس لطف تو باشد...! خدای من ... توانم ده ... ! توانم ده تا به سوی تو بازگردم...! تو مشتاق منی ... و من را نیز مشتاق محبتت کن که سخت به تو نیازمندم...!
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جملات عاشقانه زيباترين معاني داستان هاي زيبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 877